zondag 27 maart 2011

Naar huis.

Ja, donderdag ga ik weer terug naar nederland. Ik heb er een dubbelgevoel bij. Aan de ene kant wil ik naar huis zodat ik niet meer met een backpack hoef rond te sjouwen. En ik niet meer de hele tijd moet oplettetn datt ik niets vergeet. Ik heb, by the way, een t-shirt teruggevonden waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was. Ik was hem vergeten in mijn backpack te stoppen. En die zat al dichtt dus ik had hem ergens anders gestopt. Maar waar wist ik niet meer. Tot ik vandaag het adres van mijn hostel zocht en daarbij ook mijn t-shirt vond.

Maar aan de andere kant wil ik nog wel een tijdje blijven. Iemand vroeg wat zou je dan doen als je nog een paar dagen extra had. Nou dan ging ik in ieder geval nog een eindje naar boven naar de Bay Islands. Ik begin het steeds beter te snappen bijvoorbeeld het 'how are you, fine, how are you I'm good' verhaaltje. Het eerst moeten aangeven op de pinmachine hoe je wil betalen (bij mij altijd CRD). En het niet vragen van de pincode, maar het op een bepaald moment gewoon moeten intypen. Dat ik Lite milk wil en geen Trim. Maar goed het is mooi geweest. Ik ga nog twee dagen rondkijken in Auckland en dan hup het vliegtuig in.

Ik zit dit stukje trouwens te schrijven op een toetsenbord waarbij de tekst van veel toetsen is verdwenen. Populaire letters zijn: e,a,n,m, en c. Ik kan dus wel met een gedeeltelijk gewist toetsenbord typen, maar nog steeds niet blind typen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten