woensdag 30 maart 2011

Twee dagen Auckland

En wat heb ik gedaan: gelopen, gefotografeerd en geshopt. Ik ben op jacht geweest naar souvenirs voor mezelf en dezen en genen. Voor de rest heb ik niet veel gedaan. Ik vond het wel best. Oh ja ik heb natuurlijk ook gezocht naar Nieuw Zeelandse muziek. In nederland doe ik het eigenlijk nooit vragen naar muziek. Maar ik ken niet zoveel NZ muziek. Dus ik had een platenzaak opgezocht: Real Groovy (Auckland, Queen street). Ik ben toen eerst zelf gaan kijken, maar dat schoot niet op. Ik zag dat de nieuwe cd van Radiohead uitt was en die wilde ik kopen. Dus ik met die cd naar een paar medewerkers met de vraag wat kunnen jullie me aanraden als je van rock, alternative en een beetje elektronica houdt. Ik kreeg vervolgens vijf cd's mee om te beluisteren. Daar heb ik er drie van gekozen en gekocht en die nieuwe radiohead komt later wel. De cd's zijn afkomstig van An Emerald City, The Naked and Famous (deze naam kwam me onttzettend bekend voor) en Little Bushmen. Hij wilde ook een 'solo' cd van Finn Andrews (zanger van the Veils), maar ik ken die zanger al. NZ is trouwens slecht voor mijn lijn bij Deli Bake op de Ponsoby Rd hebben ze heerlijk gebak. En met het toetsenbord met de verdwenen letters krijg elke keer een dubbele t. En nu mijn tassen inpakken voor morgenochtend.
Loveboat




Geen opmerkingen:

Een reactie posten